Re: Problem z nagrywaniem plyt

Autor: gLoWAs (glowas_at_kprkch.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 14:38:11 MET

> Jeśli to był test, to płytka zdrowa.
>
> Mam nagrywarkę co prawda ide, (WinOnCD 3.6) ale myślę, że problemy są
podobne.
> Spotykałem wielokrotnie ostrzeżenia (porady) aby nie instalować
jednocześnie dwu
> lub więcej programów do nagrywania bo "mogą się pogryźć"
> Odinstalowałbym jeden z nich i dopiero próbował nagrywać. Może się uda?.
> pozdrawiam Janek

Wczesniej wszystko chodziło ok nawet na czterech programach, bo jeszcze był
Fireburner i CloneCD.
Przy zwykłej pracy komputer zachowuje sie normalnie, tylko przy nagrywaniu
(tescie) slychac "pstryk" i jak gdyby kontroler odlaczyl dysk.
Nie znam sie zbytnio na SCSI, byc moze jakies zaawansowane ustawienia, a nie
mam manuala do kontrolera.
Caly czas probuje zmieniac ustawienia i testowac, i ciagle sie wywala.

Glowas
glowas_at_kprkch.pl