Re: sieć domowa

Autor: pla (pla_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 22:41:57 MET

Czy ten kabel ktory byl kupiony jest na pewno do laczenia komputer <->
komputer, a moze hub <-> komputer? Mozna to sprawdzic porownujac wtyczki i
kolory kabelkow - jezeli obie wtyczki maja taka sama kolejnosc kabelkow, to
masz zly kabel (tzn trzeba odciac jedna wtyczke i zamontowac nowa z inna
kolejnoscia kabelkow). Jezeli sie myle, to niech ktos mnie poprawi.