Re: ABIT KT7 i IBM-DTLA307045 i AMD Duron 650MHz.

Autor: Marek Banka (somaha_at_regionet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 22:45:42 MET

Witam pokrewna dusze!!!
Mam dokladnie ten sam problem!!!
Natomiast zainstalowalem SCO UNIX 3.2 i startuje z twardego dysku jak
nalezy. Ale jak ustawie z powrotem partycje aktywna na DOS/WIN to wywala ze
"Boot Disk Failure. Insert BooT Disk". Zadne zmiany w biosie nie pomagaja.
nie wiem co sie dzieje.
Komp:
Athlon850
Epox 8KTA+
HDD IBM 307030 ata100
TNT2PRO 32

"==PiNo==" <nowpiotr_at_go2.pl> wrote in message
> Bardzo proszę o pomoc !!!!!!!!!
> Zakupiłem właśnie taki zestaw i nie wiem dlaczego dysk nie chce startować
> HD-0 pomimo, że podpięty jest kablem do UDMA/66 (taki był z płytą).
> Po wystartowaniu z dyskietki widzę te partycje, które założyłem (a
pierwsza
> na 8GB), mogę coś na nich zapisać, ale po format c: /u /s gdy w BIOS-ie
> ustawiam startowanie z HD-0 następuje cisza. Nawet nie chce przejść do
> wyboru alternatywnego pomimo, że w BIOS-ie ustawione jest Boot Other
Device