ABIT KT7 i IBM-DTLA307045 i AMD Duron 650MHz.

Autor: ==PiNo== (nowpiotr_at_go2.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 22:26:03 MET

Bardzo proszę o pomoc !!!!!!!!!
Zakupiłem właśnie taki zestaw i nie wiem dlaczego dysk nie chce startować z
HD-0 pomimo, że podpięty jest kablem do UDMA/66 (taki był z płytą).
Po wystartowaniu z dyskietki widzę te partycje, które założyłem (a pierwsza
na 8GB), mogę coś na nich zapisać, ale po format c: /u /s gdy w BIOS-ie
ustawiam startowanie z HD-0 następuje cisza. Nawet nie chce przejść do
wyboru alternatywnego pomimo, że w BIOS-ie ustawione jest Boot Other Device
na Enabled.
Dziękuję.
==PiNo==