Re: ABIT KT7 i IBM-DTLA307045 i AMD Duron 650MHz.

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 00:18:25 MET

On Sat, 16 Dec 2000, ==PiNo== wrote:

>+ Bardzo proszę o pomoc !!!!!!!!!
>+ Zakupiłem właśnie taki zestaw i nie wiem dlaczego dysk nie chce startować z
>+ HD-0 pomimo, że podpięty jest kablem do UDMA/66 (taki był z płytą).
>+ Po wystartowaniu z dyskietki widzę te partycje, które założyłem (a pierwsza
>+ na 8GB), mogę coś na nich zapisać, ale po format c: /u /s gdy w BIOS-ie
>+ ustawiam startowanie z HD-0 następuje cisza. Nawet nie chce przejść do
>+ wyboru alternatywnego pomimo, że w BIOS-ie ustawione jest Boot Other Device
>+ na Enabled.

 Skoro "nie chce przejść" - to znaczy, że ładuje kod z MBR i zawisa.
 Z czego dawałeś "format C:" ?
 Próbowałeś dać SYS C: ?
 Masz (sprawdziłeś ?) partycję z Windows aktywną ?
 Na pewno wyłączyłeś antyuwirusa w BIOSie przy nagrywaniu MBR ?
(odśwież sobie przez FDISK/MBR !)

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.