Re: Jaki dysk, cd-rw i obudowa? - PILNE

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 23:00:02 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Xaltuton byl tak zapity, ze napisal
cos takiego....
: >1. Jaki wybrać dysk twardy w cenie do 1000 zł o pojemności 30-45 GB. Nie
: >zależy mi na szybkości, a raczej na niezawodności i ilości GB. Preferuje
: >Quantumy. :>
:
: Zdecydowanie fujitsu. Przy zakupie dysku tej marki masz najwieksze
: szanse, ze Ci za szybko nie padnie.

Tak, tak... mi w ciagu miesiaca padly 2x Fuj_itsu 8GB... nowki... Moze by
tak IBM, a sam dzialam na Seagate od 5 lat - i zero problemow :)

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|