Re: Jaka myszka?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 23:07:06 MET

>Temat moze troche smiesznie brzmi (wszyscy o tak powaznych sprawach jak
>procesory, plyty, monitory), ale mam kupic bratu myszke pod choinke (stara
>mycha juz troche ciezko chodzi). Co polecacie w cenie do 80zl? Nie
>potrzebuje zadnych bajerow jak radio czy podczerwien, zreczta za te cene...
>Chodzi o wytrzymalosc i wygode pracy.

A ja polecam A4tech jest tego w cenie do 80zl (od 30zl poczawszy) z piec
podgatunkow z dwoma rolkami. Za ~45zl widzialem rownie wygodna jak Logitecha
czy microsoftu. A trwalosc - uzywam takiego gryzonia (dwurolkowego) za 26zl
od ponad 2lat (wtedy to byla przebitka w stosunku do jednorolkowego
microsofta 1/10 :))) - glownie internet - 6-8 godzin dziennie (no wiecie mam
rodzine, zona i dzieci tez umieja sie tym poslugiwac).

Pozdrawiam

Ps.
Mysz taka ma jedna wade - nie jest dla fetyszystow sprzetowych, bo ma
nieodpowiednia (czyt. microsoft) nazwe.
Pozatym zal mi bylo kumpla jak wyrzucal do smieci mysz za 280zl, teraz ma
A4tech'a - funkcjonalna tak samo, a nie zal.