Odp: Jaka myszka?

Autor: Marcin Witkowski (toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 23:45:58 MET

Za 55-60 PLN powinienes kupic A4Tech model WWW11 Win4D+ (4 przyciski + 2
rolki, przyciski programowalne,profilowana-dla praworecznych!).
Mam takie cacko z jakies 1,5 roku, srednio jest uzywana z 6-8 godzin/dzien i
chodzi ciagle jak nowa!
Zeby bylo fajniej to kiedys otworzylem ja w srodeczku, zeby zobaczyc stan
zabrudzenia, i rolki prowadzace cale! byly owiniete brudem i nie mialo to
ZADNEGO wplywu na dzialalnosc mychy!!
Jest to moj drugi model tej firmy (poprzedni, nieco prostszy, sluzyl mi ok 3
lat!)
    Marcin Witkowski
    toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl
    toto_at_rh311.p.lodz.pl