Re: Jaka myszka?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 23:07:32 MET

> Temat moze troche smiesznie brzmi (wszyscy o tak powaznych sprawach jak
> procesory, plyty, monitory), ale mam kupic bratu myszke pod choinke (stara
> mycha juz troche ciezko chodzi). Co polecacie w cenie do 80zl? Nie
> potrzebuje zadnych bajerow jak radio czy podczerwien, zreczta za te
cene...
> Chodzi o wytrzymalosc i wygode pracy.
>
> Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi

kiedys kupilem sobie myche
(nie pamietam co wczesniej mialem)
verbatima bylo to jakies 5 lat temu
i nigdy nie mialem z nia problemow
przezyla takie gry, ze az lezka w oku sie zakrecila
kto pamieta diune2 tam to trzeba bylo
mycha wymiatac

pewnie dalej na niej bym pracowal
gdyby nie fakt ze dostalem myche
a4tech i jestem z niej bardzo zadowolony
a jeslli brat uzywa internetu to kup mu ze scrollem
bardzo ulatwia zycie w sumie nie tylko w
internecie sie przydaje
logitecha tez sa dobre

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet