Re: Problem z nagrywaniem plyt

Autor: jan_goscicki_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 15 Dec 2000 - 14:18:07 MET

> Witam szanownych grupowiczow.
>
> Mam pewien problem zwiazany z nagrywaniem CD, ale moze troche o
> konfiguracji:
> - kontroler SCSI DPT 2044UW SCSI ID:7
> - dwa dyski SCSI IBM DCAS 4,3 GB  SCSI ID:1,2
> - CD-ROM IDE CREATIVE 48X DMA
> - CD-ROM SCSI TEAC 532 SCSI ID:3
> - CD-RW SCSI PLEXTOR 12/4/32 wewnetrzny SCSI ID: 4 term.
> - 128 MB
> - 266 II
> Programy: WIN98SE, WINONCD 3.7, NERO 5031
> W menedzeze urzadzen wszystkie urzadzenia maja wlaczona opcje "rozlacz"
> [...]

Jeśli to był test, to płytka zdrowa.

Mam nagrywarkę co prawda ide, (WinOnCD 3.6) ale myślę, że problemy są podobne.
Spotykałem wielokrotnie ostrzeżenia (porady) aby nie instalować jednocześnie dwu
lub więcej programów do nagrywania bo "mogą się pogryźć"
Odinstalowałbym jeden z nich i dopiero próbował nagrywać. Może się uda?.
pozdrawiam Janek