Problem z nagrywaniem plyt

Autor: gLoWAs (glowas_at_kprkch.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 13:15:44 MET

Witam szanownych grupowiczow.

Mam pewien problem zwiazany z nagrywaniem CD, ale moze troche o
konfiguracji:
 - kontroler SCSI DPT 2044UW SCSI ID:7
 - dwa dyski SCSI IBM DCAS 4,3 GB SCSI ID:1,2
 - CD-ROM IDE CREATIVE 48X DMA
 - CD-ROM SCSI TEAC 532 SCSI ID:3
 - CD-RW SCSI PLEXTOR 12/4/32 wewnetrzny SCSI ID: 4 term.
 - 128 MB
 - 266 II
Programy: WIN98SE, WINONCD 3.7, NERO 5031
W menedzeze urzadzen wszystkie urzadzenia maja wlaczona opcje "rozlacz"
Problem wyglada tak, podczas nagrywania np w NERO wybieram COPY CD wylaczam
"ON THE FLY",
rozpoczynam nagrywanie, plytka zrodlowa jest kopiowana na dysk c, test
dochodzi do 3% i gleba!.
Zmarnowalem juz kilkanascie plytek, probowalem roznych konfiguracji i nic.
Bufor sie napelnia i koniec zwiecha systemu.
Dysk c nie odpowiada, zmienialem ustawienia w menedzeze urzadzen - opcja
"rozlacz" i nic.
Pytanie:
- czy cos jest "trafione" czy moze ja cos zle robie?
- czy jest to wina kontrolera?
- czy jest to wina ustawien w biosie kontrolera?
- czy jest to wina nagrywarki?
- czy ma ktos instrukcje do tego kontrolera?, jeżeli tak to dzieki z gory.
Dzieki za pomoc.

Glowas
glowas_at_kprkch.pl