Re: Wylaczyc wiatrak

Autor: Zbigniew Wojciechowski (gangstarr_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 14:02:45 MET

Podłącz minus wiatraka do 5V a plus do 12V. W ten sposób na wiatraku jest
7V, to wystarczy aby ochłodzić zasilacz przy okazji niewiele chałasując.
Ja u siebie mam jeszcze inny myk zrobiony. Mam P200MMX_at_250 i wiatraki z
procka i z zasilacza jest podłączone w ten sposób. Dodałem też 3 wiatrak u
wlotu powietrza z przodu kompa również tak podłączony. Efekt? Otóż komputera
wogóle nie słychać (dysk twardy przy nich to sieczkarnia;)). Mam to zrobione
już od 3 miesięcy, komputer dziennie pracuje ok 12 godzin bez przerwy, no i
żadnych przypadkowych zwisów. Procek jest lekko ciepły, powietrze z
zasilacza jest praktycznie zimne. Polecam taką komfigurację!

Pozdrawiam