Re: Pomożecie ? No.

Autor: GS (sgreg_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:34:11 MET

> Problem czestych zawieszen jest z reguly przyczyna pamieci.
> Sprawdz pamiec na innym komputerze, albo wstaw ta co miales przedtem.
> Pozdrowienia
> Woj
>

> --
> Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet

Pamięci na kompie brata działały przez ok. 1,5 roku bez problemu - tzn. nie
wieszało się nic (na płycie tez shuttle, z tym samym prockiem).

Po prostu czasem odnoszę wrażenie że szukanie przyczyny zwisów to jak z igłą
w stogu siana - przyczyn może byc 1000 a ty najlepiej jak masz w domu jakieś
laboratorium z kilkoma płytami, wentylatorami, prockami,
pamięciami,czujnikami,10000000000 driverami etc. etc. No ale dalej próbuje
!!! Na razie wywaliłem modem ale nic to nie dało !

Pozdrawiam
Grzegorz S.