Odp: Jaki MOnITOR ?????

Autor: Wonderwall (wonderwall1_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 09:37:58 MET

> Ja rowniez mam zamiar kupic monitor 17" i juz od prawie tygodnia buszuje
po
> necie i zbieram informacje. Po godzianach spedzonych w necie moja lista
> zaczyna sie od:
> 1. NEC Mulitsync FE750
> 2. IIYAMA Vision Master Pro 410
> 3. LG Flatron 795FT
>Choc mieszkam, badz co badz,
> w duzym miescie (Poznan) to nie znalazlem sklepu gdzie wszystkie 3 moglbym
> sobie obejrzec.

Problem w tym ze raczej powinienes olac testy i na zywca ogladnac konkretny
egzemplaz, oczywiscie wlaczony ;-). Monitor wszak nie jest urzadzeniem
cyfrowym i poszczegolne egzemplaze roznia sie od siebie jakoscia... Co do
twoich typow to troche mnie dziwi IIYAMA. Widzialem pare egzemplazy i smiem
twierdzic ze to chala. LG dobry ale Sony G200 jest zdecydowanie lepszy niz
ww trojka. Oczywiscie G200 z tej lepszej partii ;-)