Re: Odp: Jaki MOnITOR ?????

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 10:40:59 MET

Wonderwall wrote:
[...]
> Problem w tym ze raczej powinienes olac testy i na zywca ogladnac konkretny
> egzemplaz, oczywiscie wlaczony ;-). Monitor wszak nie jest urzadzeniem
> cyfrowym i poszczegolne egzemplaze roznia sie od siebie jakoscia...

Dokładnie, wybieraj _EGZEMPLARZ_ z modeli, których parametry techniczne
Ci odpowiadają.

> Co do
> twoich typow to troche mnie dziwi IIYAMA. Widzialem pare egzemplazy i smiem
> twierdzic ze to chala.

Na początku roku kupowałem monitor. Obadałem sporo egzemplarzy i Iiyama
miała dosyć wyrównany wysoki poziom. Sony straszny rozrzut - od
nieostrego rozmazanego obrazu, problemów ze zbieżnością i geometrią po
całkiem fajne (ten sam model). Ja w sumie wybrałem Iiymaę i jestem
zadowolony (do tego gwarancja 3 lata z transportem i monitorem
zastępczym na koszt serwisu świadczy o niezawodności).

> LG dobry ale Sony G200 jest zdecydowanie lepszy niz
> ww trojka. Oczywiscie G200 z tej lepszej partii ;-)

IMO trudno znależć Sony dorównujące przeciętnej Iiyamie - ale zawsze
jest to kwestia konkretnego egzemplarza.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm