Re: Jaki MOnITOR ?????

Autor: En (enrico_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 00:53:37 MET

"Sebo" <seboo_at_box43.pl> wrote in message news:91bg51$s1d$1_at_news.tpi.pl...
> Chce sobie kupic nowy monitorek - plaska 17 (tako slepnie wiec chce cos
> widziec :) i teraz nie wiem jaki. Ale nowy musi byc waski - tzn obudowa
musi
> byc jak najwezsza max 410 mm !!!
> Znalazlem na razie 2 monki:
>
> MAG 786FD i NEC MultiSync FE750 !!!
>
> Ktory wybrac ? A moze ktos zna jakies inne waskie monitory 17 (koniecznie
> plaskie) ?!?!?

Ja rowniez mam zamiar kupic monitor 17" i juz od prawie tygodnia buszuje po
necie i zbieram informacje. Po godzianach spedzonych w necie moja lista
zaczyna sie od:
1. NEC Mulitsync FE750
2. IIYAMA Vision Master Pro 410
3. LG Flatron 795FT

Kolejnosc nie jest przypadkowa, wynika to z roznych opisow i testow w sieci.
Dwa pierwsze sa na Diamondtron'ach i maja te przeklete druty ale sa lepsze w
ostrosci i kolorach od LG, z tym, ze LG jest bez tych drutow i moze darowac
sobie lepszy obraz i miec ekran bez tych linii ?! Mam spora rozterke,
musialbym sam zobaczyc te monitorki i porownac. Choc mieszkam, badz co badz,
w duzym miescie (Poznan) to nie znalazlem sklepu gdzie wszystkie 3 moglbym
sobie obejrzec.
Prosze o jakas porade.

Pozdro
En