Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 03:39:02 MET

On Wed, 13 Dec 2000 10:12:50 +0100, "Vetch" <free24_at_netsys.pl> wrote:

>Po drugie - pokaż mi coś takiego jak DirectX na linuxie ?

Z calym szacunkiem nie jestem programista, ale z tego co slyszalem to
niesasmowity wynalazek jakim jest Dx jest lekko chory w porownaniu do
OpenGL.
Jak zwykle bill musial zrobic po swojemu i stworzyl kolejnego
potworka. Jesli ten Dx jest taki doskonaly, to dlaczego nie uzywa go
zaden szanujacy sie profesjonalny soft do tworzenia grafiki 3D ???
Dla mnie tego Dx mogloby nie byc w zasadzie. Te kilka gierek jakos
przezyje.....
AFAIR to OpenGL jest pod Linuxa.....

GLide