Re: Prośba o pomoc

Autor: Piotr Gajda (gajdap_at_zt.tarnow.tpsa.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 21:48:20 MET

> Płyta NMC-7VAX z procesorem Athlon 650, NVIDIA TNT2. Po włączeniu: czarny
> ekran, słychać tylko sygnał co 1s. Nie można wyłączyć PC-ta klawiszem
cytat: "słychać tylko sygnał co 1s" - jeden sygnal slychac dwa razy??? a
moze czesciej????
a tak powazniej:
cztery sygnaly - blad karty vga, niepodpiety kabel, zle wlozona itd.
sygnaly leca w nieskonczonosc - blad pamieci, jak masz dwie kosci wyciagnac
jedna, lub wlorzyc ja gdzies indziej
czasem tez piszcza jak cos zlego jest z klawiatura, ale wtedy zwykle cos
widac na ekranie, ale i tak mozesz probowac ja wypiac
> ON/OFF. Obawiam się najgorszego - uszkodzony procesor. Może jednak nie
> ?
eeeee - prawa merphiego (czy jak to sie tam pisze) - jak cos sie moze
popsuc, to popsuje sie napewno, i zepsuje wszystko co tylko moze, tak wiec
kup nowy sprzet a on bedzie dzialal (i tak pewnie tego nie zrobisz, chociaz
to zwykle rozwiazuje stary problem, robiac kilka nowych)

Piotrek