Re: AMD vs Intel, bylo ...

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 14 Dec 2000 - 22:15:58 MET

Scream wrote:

> gratuluję ci dobrego toku rozumowania. Prawda, VIA wypuściła kilka razy
> gniota, ale weźmy np. takiego KT133, jest bardzo dobry. Jeśli opierasz się
> tylko na własnych doświadczeniach z dawnych lat (dawne chipsety VIA dla
> Intela), skreśliłeś tą firmę bo kiedyś wypuściła gniota to jesteś lamer...

No dobra: jestem lamer: ZAWSZE kupuję markowe komponenty. Markowe, czyli
wyprodukowane przez firmę z tradycjami (Creative, Diamond, Abit...) chociaż
raz się przejechałem (Asus z ich parszywymi CD-ROMami ;-(
Stare CHIPsety VIA były do bani, więc nie od razu firma zasłuży u mnie na
zaufanie... A co do Intela: kolega Radosław Sokół, stwierdził, że "BX był
wyjątkiem" - ja tak nie uważam: cała seria pod pentium miała swój doskonale
działający CHIPset: Pentium=HX, MMX=TX, P2=BX... Napisałem miała, bo o P3
zapomnieli (znaczy się przedobrzyli z i8xx ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|