Re: dwiękowa z tunerem FM - MediaForte SF16-FMP2 / SF16-FMI - jak włšczyć radio ?

Autor: Mirek (miroslaw_sobiesiak_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 18:54:00 MET

etkarczy_at_go2.pl (Wojtek skagiRagi) napisal w
<oska3tc4laioofs2raac237an56p8eq0os_at_4ax.com>:

>W sobotę kupiłem sobie na giełdzie kartę dźwiękową (ISA, opartą o SB
>VIBRA16C) z tunerem FM - MediaForte SF16-FMP2 (80PLN). Niestety w
>"komplecie" (tzn. przyklejone do samej karty) były tylko dwie
>dyskietki: z driverami do części dźwiękowej i druga z programem
>RadioAKTIV.

Mam tę kartę. Sery i program są na CD a nie dyskietkach.
Prawdopodobnie Radioaktiv masz nie kompletny. Swoją drogą
możesz go spokojnie olać. W zamian polecam Ci radio stąd:
http://www.algonet.se/~aarto/
Ściągnij wersję 1.1 bo w późniejszej
jest bug. W razie dalszych problemów pisz.

Pozdrawiam
Mirek