programy antywirusowe

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 19:54:30 MET

Koledzy !!!poratujcie mnie

Zostalem zainfekowany przez kilka wirusow typu romeo,worm,mtx i jeszcze niewiaodmo co.

Zablokowali mi OE ,(pisze na grupe ze strony www).Jest bardzo nie wygodne. Nie moge odbierac maili( jednynie przez www co caly czas robie) i w ogle jest do kitu .
mam program AVP ,ale coz z tego jak jest to wersja demo( nie mam klucza) ,tylko wykrywa chyba z 15 zainfekowanych pikow ,glownie przez worma. MKS nic nie wykrywa i bardzo mnie to dziwi :-(( bo powinien

Prosze ,jezeli ktos wie ,niech mi napisze ,gdzie jest jakis program na sieci , ktorym moglbym wykasowac zainfekowane pliki lub je wyleczyc

Pozdrawiam i czekam na kogos kto mi w koncu pomoze bo juz siedze tak od 3 dni .

Pozdrawiam
Piszcie na Andrzej_at_post.pl
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl