dwiękowa z tunerem FM - MediaForte SF16-FMP2 / SF16-FMI - jak włączyć radio ?

Autor: Wojtek skagiRagi (etkarczy_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 00:41:28 MET

W sobotę kupiłem sobie na giełdzie kartę dĽwiękow± (ISA, opart± o SB
VIBRA16C) z tunerem FM - MediaForte SF16-FMP2 (80PLN). Niestety w
"komplecie" (tzn. przyklejone do samej karty) były tylko dwie
dyskietki: z driverami do czę¶ci dĽwiękowej i druga z programem
RadioAKTIV. Jako karta dĽwiękowa uruchomiło to się bez problemu, lecz
nie mogę w ogóle ruszyć radia. Po zainstalowaniu driver'ów do karty,
jakiego¶ dodatku "FM Radio Tuner" i programu RadioAKTIV ten ostatni
nie zgłasza żadnych błędów, mogę sobie miło poklikać, ale radia ni ma.

Wg tego co znalazłem na sieci tuner na karcie powinien używać adresu
0x284-285 lub 0x384-385, ale te adresy s± wolne, a menedżer urz±dzeń
pokazuje że "FM Radio Tuner" nie zajmuje w ogóle żadnych zasobów (ale
"urz±dzenie działa poprawnie"). Czy przyczyn± niedziałania może być
brak oryginalnej anteny? (powinien być chyba przynajmniej jaki¶ szum,
a tu nic...). Czy może chodzi raczej o zworki (jest parę na karcie)?

Teraz nawet przeinstalowałem Windowsa od pocz±tku, ale nic się nie
zmieniło buuu:-<

Wg. FAQ producenta

"The sound card SF16-FMP2 was renamed as SF16-FMI. Look for the
drivers under SoundForte RadioX SF16-FMI"

więc je¶li kto¶ wie co¶ o tej FMI, to też proszę o pomoc.
Z góry dzięki.

Wojtek
etkarczy_at_go2.pl