Re: ABIT

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 16:26:18 MET

Circulus Vitiosus wrote:
> testy wykonuje Anand, Sharky albo dr Pabst, to mozesz byc pewny, ze
> egzemplarz ten zostal starannie wyselekcjonowany przez producenta ;))

Nie wiem jak go dostaja i skad biora :-)
Tyle ze test plyty w tak krotkim czasie zawsze jest obarczony jakas tam
losowoscia.

> tym nie znam, ale intuicyjnie nie zgadzam sie. System operacyjny typu
> Win NT, w ktorym aplikacje nie maja bezposredniego dostepu do
> hardware'u, moze imho nawet maskowac pewne niedostatki tegoz sprzetu.
> Jezeli np. procesor wykona jakas bledna operacje, to winda 9x pewnie
> od razu sie wylozy, a na Linuxie/NT mozesz nawet tego nie zauwazyc
> (jesli sie myle to mnie sprostuj).

W NT najprawdopodobniej skonczy sie blue screenem, we FreeBSD roznie,
komunikaty od kernela najczesciej, przy mocno zrabanej plycie mialem
regularnie core dumped i zlozenie sie systemu. Zas co do blednych
operacji to tu jest imho sprawa jadra systemu glownie i obslugi tego.
Ale niech sie madrzejsi wypowiedza.

> Taz ja nie pisal , ze oni (te Abity) takie tandetne, a tylko ze pod

A czy ja mowie ze pisal? :-)

> wzgledem stabilnosci istnieja na swiecie lepsze marki.

Miedzy abitem a asusem ja stawiam znak =
A co do leprzych i stabilniejszych... to juz za k razy wieksze
pieniadze...

> Spotykam tez opinie, ze nie najlepiej poskutkowalo przeniesienie
> produkcji z Tajwanu na kontynent.

Nie wiem, nie wnikam kto gdzie i z kim.
Ja jestem user a nie fanatyk :-)

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie