USB

Autor: D.K. (Amiga_at_soft-eks.com.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 16:37:14 MET

Cze !!!

Posiadam Plyte DFI K6BV3+/66. Jest to plyta AT. Na plycie tej znajduje
sie zlacze do ktorego mozna podpiac "sledzia" z gniazdami USB. Czy ktos
ma jakies doswiadczenia w podpinaniu czegos do portu USB na taj plycie ?
U mnie urzadzenia zglaszaja sie jako "nieznane urzadzenie". Czy ktos wie
o co moze chodzic. Czy na oryginalmym sledziu jest cos jeszcze (jakis
filtr lub inne barachlo). A moze jest jakis patch na system dla tej
plyty ?

Ps. Sledzia mam niestandartowego (przerabialem zlaczke tak aby pasowala
do mojej plyty, przy czym poslugiwalem sie zarowno opisami do samego USB
jak i dokumentacja do mojej plyty.)

Ps2. Zlaczka na plycie wyglada tak:

USB1 USB0
    O O - +5V