Re: ABIT

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 15:55:39 MET

On Wed, 13 Dec 2000 12:52:28 +0100, Grzegorz 'Elmer'
=?iso-8859-2?Q?Sprz=EAczka?= <devnull_at_polinfo.pl> wrote:

>Jesli gosc testowal _jeden_ egzemplarz i to na stabilnym inaczej win98
>to ja automatycznie przestaje brac taki test pod uwage. Zawsze sie moze
>trafic niesprawna plyta, albo wlasnie jedna sprawna wsrod serii.

No tak, pewnie z reguly testowany jest jeden egzemplarz, ale jesli
testy wykonuje Anand, Sharky albo dr Pabst, to mozesz byc pewny, ze
egzemplarz ten zostal starannie wyselekcjonowany przez producenta ;))

>Dwa, ze
>szczyt stabilnosci win98 nie jest dla mnie systemem do testow.
>/ciach/

Trudno sie z Toba nie zgodzic, przyznaje. Stabilnosc moze byc
oczywiscie kwestia konkretnego egzemplarza. Tym niemniej uwazam, ze
jak ktos testuje profesjonalnie plyte glowna, to na pewno nie polega
to tylko na uruchomieniu zasobozernego softu maksymalnie obciazajacego
pamiec, chipset i procka, ale tez - moze przede wszystkim - na
zaladowaniu duzej ilosci sprzetu, obsadzeniu wszystkich slotow pci,
pamieci itd; dopiero jak musi wspolpracowac duza ilosc roznych
urzadzen w roznych konfiguracjach i w warunkach pelnego obciazenia, to
wychodzi _prawdziwa_ stabilnosc.
Jeszcze uwaga co do kwestii systemow operacyjnych: specjalnie sie na
tym nie znam, ale intuicyjnie nie zgadzam sie. System operacyjny typu
Win NT, w ktorym aplikacje nie maja bezposredniego dostepu do
hardware'u, moze imho nawet maskowac pewne niedostatki tegoz sprzetu.
Jezeli np. procesor wykona jakas bledna operacje, to winda 9x pewnie
od razu sie wylozy, a na Linuxie/NT mozesz nawet tego nie zauwazyc
(jesli sie myle to mnie sprostuj).

>BH6 1.1 i 1.2 mialem ponad rok. Zero problemow. Widac szczesciaz jestem,
>musze zaczac grac w totka :-PP
>A moze tez dlatego ze prawie nie krece sprzetu, a nigdy nie zmuszam go
>do pracy podbiciem napiecia.

A ja lubie sobie podkrecic, i wlasnie stabilnosc przy podkrecaniu i w
roznych ekstremalnych warunkach jest dla mnie wazna. I wole Asusa :))

>porzadnych? :-)

Moze troche przesadzilem, powinno byc "najlepszych" albo
"high-endowych" ;))

>Pozdrawiam, Elmer (zadowolony urzytkownik tandentych abitow :-)

Taz ja nie pisal , ze oni (te Abity) takie tandetne, a tylko ze pod
wzgledem stabilnosci istnieja na swiecie lepsze marki.
Spotykam tez opinie, ze nie najlepiej poskutkowalo przeniesienie
produkcji z Tajwanu na kontynent.

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)