Re: LG Flatron 795

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 13:01:02 MET

Tolo Pepper <ToloPepper_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> jesli tak uwazasz to nie ma z toba o czym dyskutowac...
> zycze powodzenia z flatronem!
> viva LG! viva miksery!
> :P

A kto niby tworzy ranking ??? Maszyna ??? Przeciez to ludzie tworza rankingi
i od ich subiektywnej oceny zalezy czy dany monitor jest dobry czy nie,
chyba ze uwazasz ze jest inaczej. Rankingi sa pomoca ale nie zastapia
wlasnej oceny. Przeciez nie kupujesz dla kogos monitora tylko dla siebie i
to od Ciebie zalezy czy ten monitor Ci sie spodoba czy nie. Przed zakupem 17
przetestowalem okolo 15 egzemplarzy roznych firm (Sony, Philips, LG,
Samsung, Nec,Nokia) i w tych 17 LG najbardziej odpowiadal mi pod wzgledem
warunkow ktore uwazalem ze sa najwazniejsze. Co do Flatrona to nie wiem czy
przeczytales moj list do konca, ale chyba nie bo zauwazylbys ze w tej chwili
mam Samsunga 900NF. Flatrona mialem i byl dokladni taki jaki chcialem, bylem
z niego bardzo zadowolony.

Jesli masz jakies problemy i probujesz sie dowartosciowac poprzez rankingi
bo Twoj monitor nie jest taki jaki uwazasz to Twoja sprawa. Zrozum, ze nie
chodzi o to aby monitor byl na 1 miejscu w rankingu tylko abys Ty z niego
byl zadawolony. Tak ciezko jest to zrozumiec ????

Pozdro
Remi.