Re: A4Tech - bezprzewodowe myszy

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 12:46:17 MET

>Witam!
>
>Czy ktos ma jakies opinie na te myszki?
>Mam przewodowa i jestem bardzo zadowolony, ostatnio zainteresowala mnie ich
>myszka na podczerwien. Co prawda ma tylko 3 przyciski i nie jest tak ladnie
>profilowana jak mysza 4D, ale wydaje mi sie sensowna. Czy ktos ma jakies
>doswiadczenia z myszami bezprzewodowymi? Jakies wady? Minusy?
>Moze sie gubia przy szybkich ruchach?

Znajomy mial A4Tech na podczeriwn i nastepnego dnia wymienil na zwykla.
Sakrzyl sie, ze mu czasami niiereagowala.
Poza tym myszy na podczerwien musza podczas pracy byc skierowane na
nadajnik.
Polecam mysz bezprzewodowa komunikujaca sie z nadajnikiem droga radiowa.
A4Tech tez je produkuje.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet