Re: nie moge ustawic DMA dla dysku IBM20 gb.

Autor: C97 (c97_at_nawigator.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 11:40:44 MET

> U mnie też nie mogę włączyć DMA dla nowego IBM DTLA 305020 a stary Seagate
> 1.7 GB biegał z DMA bezproblemowo.
> Jak uaktywnić ?

te nowe dyski sa jakies dziwne.. mam tego seagate'a 40.2 gb i tez nie da
rady z tym dma. doszedlem jedynie do tego ze jest to ewidentna wina
sterownikow do "kontrolera dysku twardego". jak zainstalowalem sobie stery z
winnt na winme to dma dzialalo (ale pojawily sie inne problemy), jak
uzywalem sterow do winme to nie bylo dma :(
wszystko zalezy od tego jaki chpset masz na plycie glownej - modl sie aby
nie byl to jakis intel, bo jezeli jest, to mogila. nie ma ratunku - intel
umyl kompletnie rece od tworzenia nowych sterow twierdzac ze te najlepsze
wbudowane sa w windowsy...
osobiscie stracilem juz wszelka nadzieje ze uda mi sie to dma wlaczyc...

--
C97 @ nawigator.pl