Re: nie moge ustawic DMA dla dysku IBM20 gb.

Autor: Grzegorz Gajewski (gayos_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 23:29:27 MET

C97 napisał(a) w wiadomości: <3a375369$1_at_news.vogel.pl>...

>wszystko zalezy od tego jaki chpset masz na plycie glownej - modl sie aby
>nie byl to jakis intel, bo jezeli jest, to mogila. nie ma ratunku - intel
>umyl kompletnie rece od tworzenia nowych sterow twierdzac ze te najlepsze
>wbudowane sa w windowsy...

Tak, widzę że kolega chwali VIA. Ja też i to nie od narodzin Durona kiedy to
niektórzy wtedy dopiero się obudzili. Zawsze miałem płyty na VIA począwszy
od P90 (a właściwie K5). I nigdy nie miałem problemów z komputerem, grami
itp.
Wydajność starczych chipów VIA była mniejsza od intelowskich - to fakt, ale
większość znanym mi ludzi "narzekała", że na VIA nie chodzą gry, że się
wiesza i takie tam. Składane przeze mnie kompy nie miały takich problemów,
ale jak ktoś się uprze to nie ma rady (niech płaci).
To taka moja refleksja...

--
Gayos, gayos_at_interia.pl