Re: Ricoh

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 10:46:20 MET

> sprawdzilem ten ws i fakt cenny sa z vatem, a ja nie wspominale o box
> tylko mozliwe ze jest to inny model bo ja podalem cene, nie wim czy
> zauwazyles, 523,88zl
> sprawdz www.arkan.com.pl

Model o ktorym wspomniales to ten sam model i tez OEM. Ceny ze strony www,
ktora podales (arkan) sa po prostu skandaliczne. Radze Ci zmienic zrodlo
informacji o cenach (na np www.wgk.waw.pl ). Jako przyklad moge podac, ze
monitor ktory niedawno kupilem (Samsung 900NF) kosztuje w Arkanie 3500
zlotych, tymczasem ja za niego zaplacilem 2850 (z faktura i gwarancja). I
nie jest to jedyny. Wystarczy abys sam porownal ceny z WGK z Arkanem a sam
dojdziesz do takiego samego wniosku.

Pozdro
Remi

Ps. Skad wytrzasnales tak drogi sklep, naprawde ciezko jest znalezc oferte
ktora bedzie az o tyle odbiegala od standardu (czyli sredniej ceny w
przecietnym sklepie komputerowym).