Re: S3 trio 3d - K.L.O.P.O.T.Y

Autor: Bartek Gliniecki (beegees_at_promail.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 18:19:39 MET

"Gamon'" <robal_at_mm.sggw.waw.pl> wywalil(a):
> Mam problemy z karta. Sa klopoty przy wyswietlaniu grafiki, ktora wymaga
> nieco wiecje, niz najtanszej karty. Udalo sie zlokalozowac problem:
> konflikt urzadzen "Mostek standard PCI do PCI-do-PCI: zakres pamieci
> xxx-xxx uzywane przez S3 Inc. Trio 3D/2x" Macie jakis pomysl, co z tym
> fantem zrobic? Ja sie za bardzo na tym nie znam. Moze da sie jakos to
> ustawic (jak?)?
> Mam G'95.

Tez mialem problemy z ta karta. Nie wiem czy to jest jedyne, ale na pewno
skuteczne rozwiazanie: przesiadka na Win98. Nie wiem dokladnie co jest
przyczyna konfliktu (stawiam na niekompatybilnosc Win95 z AGP), ale raczej
nie ilosc pamieci karty powyzej 1 MB, bo mialem S3ViRGE 4MB na PCI bez
zadnych konfliktów.

--
// Bartek Gliniecki ==> beegees_at_promail.pl
\\ http://kki.net.pl/napek