Re: IBM a dysk twardy

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 13 Dec 2000 - 14:42:19 MET

> Witam
>
> Dostałem oryginalnego IBM'a. Chcę z niego przełożyć dysk twardy (Seagate
> 1,7). Ale w obudowie IBM'a jest on zamontowany do góry dnem (elektroniką do
> góry), inaczej zresztą nie wchodzi - brak miejsca w obudowie.
>
> Jak go teraz montować w nowym kompie (sqadaku)? Też do góry dnem?
>
> Proszę o poważne odpowiedzi (czytaj: od fachowców a nie dowcipnisiów)
>
> Pozdrowienia Piotr

Z doswiadczenia wiem ze dysk moze pracowac w kazdej pozycji, pomijajac te ktore
nie maja autoparkowania glowic (ale to juz zabytki muzealne).Jezeli
zagwarantujesz mu odpowiednia cyrkulacje powietrza co by sie za mocno nie spocil
i zamocujesz go tak, zeby w czasie pracy nie zmienial sam pozycji to nie
powinienes sie martwic.Jezeli sie chcesz sam upewnic to zajrzyj na strone
www.seagate.com i znajdz swoj model - tam powinno pisac jak go nalezy montowac.
A tak przy okazji to z reguly dyski sa montowane w pozycji horyzontalnej lub
vertykalnej i nie ma znaczenia czy bebechami w dol go gory na lewo czy
prawo.Wazne jest chlodzenie przede wszystkim