Re: dx8

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 18:56:51 MET

Użytkownik "Adrian Napieralski" <redscorpion_at_aztec.pl> napisał w wiadomości
> Kurcze, prawie wszyscy pisza ze po dx8 maja lepiej i szybciej, a u mnie
> instalacja dx8 zakonczyla sie wprawdzie sukcesem, ale gry mi sie wieszaly
> regularnie. Mam durona 650_at_900, GeForce2MX na detonatorach 6.47.
> I co ja zrobie jak pojawia sie pierwsze gry wymagajace dx8? Gral albo
tylko
> w nie, albo tylko w stare na dx7... no, chyba ze pojawi sie jakis dx8.1
Hi!
Niema się co zawczasu martwic po zainstalowaniu DX raczej niema jakiś
rewelacyjnie lepszych osiągów. U mnie było to samo a ponieważ co niektóre
gry rzeczywiście się wieszają poczekaj trochę na nowsze detonatory barziej
zoptymalizowane i dopracowane pod DX8 sa beta 7.17 poza tym spróbuj Nvidia
reg patch v2.8 (nazwa pliku w sieci NVTWEAK.ZIP) było to gdzieś na
http://benchmark.ceti.com.pl/