Re: win me i 1mb ram

Autor: Hallucinogen (hallucinogen2_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 18:48:52 MET

Użytkownik "dworake" <dworake_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Dokladnie 1mb ramu wolnej pamieci a 63mb zajete przez wind me. Tak podaja
mi
> sisofsandra i nie tylko.Co garsza mam problem z odpaleniem nfs porsche
gdzyz
> memory full. Czy tez macie takie problemy?
Hi!
Spróbuj dopisać/zmodyfikować ustawienia w pliku system.ini

[vcache]
CHUNKSIZE=256
minfilecache=2048
maxfilecache=XXXXX
gdzie XXXXX=wartosc około 1/4 ilości twojej fizycznej pamieci ram w KB
(wartość opcjonalna)
Dobry jest do tego programik Cacheman za pomocą którego ustawiasz sobie
wykorzystanie pamięci przez Winde tak jak potrzebujesz.