Re: Jaki najcichszy dysk?

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 23:23:02 MET

In article <02ed01c063aa$ae6022e0$0301a8c0_at_mshome.net>, "Krzysiek"
<Silverman_at_go2.pl> wrote:
> Fujitsu i szajsungi no jeszcze IBM
> ale ze kryterjum wyboru twardziela jest dla ciebie ktory dysk jest
> najcichszy tego nie kumam a z reszta to kupij co chcesz nawet szajsunga
> jest tak cichy nawet nie uslyszysz jak padnie he he
Oj jakbys mial w komputerze 2 wyjatkowo glosne typy (Quantum Bigfoot +
Maxtor (5400rpm/13.5)) i chciablys czasami zostawic komputer wlaczony na
noc, to bys zrozumial, jak wazne sa ciche dyski.. Przy tej mojej parze nie
da sie po prostu spac.. szczegolnie 'piszczacy' Maxtor jest nie do
zniesienia na dluzsza mete..

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming