Re: S3 trio 3d - K.L.O.P.O.T.Y

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 12:31:28 MET

"Piotr J. Podsiadly" wrote:

> No przeciez nie proponuje Win2000 tylko 98

Nie o to chodziło. Dlaczego panaceum na wszystkie kłopoty ma być zmiana wersji
systemu,
zmiana karty graficznej, muzycznej? Przecież jeżeli ktoś ma, to co ma, to
zależy mu żeby to
uruchomić, a nie zmieniać ....

> A co do Borlanda to zwykle wylaczenie akceleracji sprzetowej pomaga

Ale po co? Jeżeli da się innš metodš. U mnie był konflikt właśnie na AGP. Karta
miała ustawione
X2, ale drivery windowsa były tylko X1. Dlatego pomogło doinstalowanie
oprogramowania
dla płyty /owe nieszczęsne AGP X2/

--
Z pozdrowieniami