Re: Tego jeszcze nie było: NEC Multisync 75F 17" ...

Autor: lijanek (lijanek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 10:42:39 MET

Tak NEC 75F ma klasyczny ale płaski kineskop jak np.LG Flatron
lubSamsungIFT.
Tojest przeznaczone np.dla tych którym bardzo przeszkadzają 1 lub 2 poziome
nitki widoczne na ekranie Trinitrona a może też
NEC ma za mało kineskopów Diamondtron.Jak już wspominałem obraz na
Trinitronie będzie ostrzejszy co wynika z budowy kineskopu.(maska
szczelinowa a nie perforowana)
Użytkownik "Wojtek Kościecha" <wko_at_gd.mofnet.gov.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Trinitronach.