Re: S3 trio 3d - K.L.O.P.O.T.Y

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 13:36:10 MET

> Nie o to chodziło. Dlaczego panaceum na wszystkie kłopoty ma być zmiana
wersji
> systemu,
> zmiana karty graficznej, muzycznej? Przecież jeżeli ktoś ma, to co ma, to
> zależy mu żeby to
> uruchomić, a nie zmieniać ....

problem polegal chyba na tym ze Win95 jakos tak slabo przydzielal zasoby i w
przypadku karty grafiki ktora miala wiecej niz 1MB pojawial sie konflikt ze
wspomnianym mostkiem PCI, poza tym jak wspomnialem mnie przeszkadzalo to
tylko przy nagrywaniu plyt, a najlatwiejszym wyjsciem byla zmiana windy na
98, bo mialem juz dosyc grzebania w ustawieniach itd.

qrde ale zlozone zdanie mi sie zrobilo...

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły