Re: Intel 166MMX contra Duron 700 :((

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 00:37:30 MET

A nowy dysk, albo chociaż sformatowanie i postawienie starego od nowa?
Niestety, większość czynności wykonywanych przez kompa, zwłaszcza przy
starcie windy, to grzebanie po dysku, zwłaszcza jak nie masz 128MB pamięci
(oczywiście że paranoja). Sam dokonałem ostatnio podobnej podmianki, tyle że
grafikę nadal mam starą, 8MB i odnosiłem podobne wrażenie. Wrzuciłem nowy
dysk i gra muzyka (z układu na płycie, bo Gravisa (isa) musiałem przerobić
na tarkę do warzyw). A propos muzyki, kodowanie do MP3 na D600 odbywa się
nie 5,5 raza szybciej niż na moim starym 166MMX.

A tak w ogóle to masz zupełną rację.

Piotr