Re: Problem z zamykaniem Win Me.

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 15:52:16 MET

> System działa stabilnie i jestam bardzo zadowolony, jednak przy zamykaniu
> systemu start>zamknij>zamknąć lub przyciskiem zamknięcia na klawiaturce
> (BTC), system próbuje pozamykać wszystkie działające w tle aplikacje,
szura
> trochę dyskiem i po poaru chwilach wywala błąd na niebieskim tle że: "...
> wystąpił błąd ochrony Windows. System został wstrzymany. Należy ponownie
> uruchomić komputer...". I tylko hard reset pomaga. Potem ponowne
> uruchomienie windy, skan dysków i system działa. Następnie system zanyka
się
> [...]

U mnie tez czasami sie tak dzieje (ale rzadko). Tez mam winME PL i sprzet:
PIII 500
Asus CUSL2
Asus Riva Tnt2 M64 32 MB
SB Live Platinium.
Tylko ze instalowalem WinME u znajomego na PII 233 i bylo to samo. To chyba
blad kolegow Billa G. a nie sprzetu!

Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm
"Mowa jest srebrem, a milczenie to.. kasiora" - F. Kiepski