Problem z zamykaniem Win Me.

Autor: Tomek Grabowski \(Floyds\) (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 23:33:38 MET

Witam.

Zainstalowałem sobie Windowsa ME PL na takim sprzęciku:
płyta Atc 6220
Pentium III 550
grafa Asus V3400 TNT i muza SB LIVE.

System działa stabilnie i jestam bardzo zadowolony, jednak przy zamykaniu
systemu start>zamknij>zamknąć lub przyciskiem zamknięcia na klawiaturce
(BTC), system próbuje pozamykać wszystkie działające w tle aplikacje, szura
trochę dyskiem i po poaru chwilach wywala błąd na niebieskim tle że: "...
wystąpił błąd ochrony Windows. System został wstrzymany. Należy ponownie
uruchomić komputer...". I tylko hard reset pomaga. Potem ponowne
uruchomienie windy, skan dysków i system działa. Następnie system zanyka się
jak należy po komendzie "zamknij".
Może ktoś wie jak to naprawić lub gdzie jest przyczyna i mógłby pomóc.
Ciekaw też jestem czy może to też spotkało innych, a może jest to błąd MS i
jest jakaś łatka?
Proszę o wszelkie sugestie.

Tomek (Floyds) Grabowski