Re: Jaki program wykryje płytę główn

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 23:01:51 MET

Guru Łukasz Gajewski (Mrcool_at_interia.pl) w <913d6b$g0c$1_at_news.tpi.pl>
naskrobal...
> Jaki program jest w stanie poprawnie wykryć bardzo nietypową płytę główną,
> na której nie ma podanej firmy, ani nic.

Jest taki programik jak "ctbios" ale ja akurat nie pamietam gdzie to moze
byc. Pewnie ci ktos powie w poscie. A producenta plyty i inne szczegoly
mozna poznac dzieki identyfikatorowi wyswietlanemu naraz po starcie kompa
na dole ekranu. Poszczegolne pozycje costam znacza (firma, chipset).
Poszukaj sobie cos o biosie to na pewno znajdziesz opis tego
identyfikatora. A na razie zajrzyj tu: http://republika.pl/help/ i tam
Opis->Update Biosu

--