Re: Ricoh

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 21:34:49 MET

Użytkownik "Krzysiek" said:

> hattab oto paraktyczny powod dla jakiego mozna kupic combo:

hehe, im wiecej piszesz, tym wiecej bzdur wygadujesz

> czemu o tym pisze? otoz zestaw zawieral combo
> niestety nie bylo to combo Ricoha (takich nie mamy
> w ofercie a szkoda ) a jakiejs firmy na M......... ale nie mitsumi

Nie ma to jak fachowcy i znajomosc tematu ;PP

> z zewnatrz wygladalo calkiem niezle
> przynajmniej nie odstraszalo swoim wygladem

LOL ;). I to ma byc powod kupowania jakiegos szitu ? Kto mi zagwarantuje, ze
jakis badziew rodem z jakiejs malej fabryczki z Korei czy Chin bedzie
chodzil dluzej niz pare dni ;) ??? Sorry, ale chyba tylko idiota kupuje kota
w worku ?
Jak wyglad zewnetrzny ma decydowac o wyborze kompa, to ja chyba sie na
Optimusy przerzuce hehe. Przeciez mowilem ze Szitsung ladnie wyglada. Teac
wyglada na jego tle paskudnie, ale co z tego ? Przeciez to nie iMac.

> czas na nagrywanie
> pobiegle po dwie cd-r
> i zabralem sie do wypalania plytki z office 2000
> z cdromu na combo calkiem sprawnie to poszlo

Podobno combo nie jest dla piratow ;P

> zero bledow zgaralem sobie tez serwis pak
> rowniez bez problemu
> ok 14 wpadl ten od tego zestawu
> obudowa teraz mu sie podobala (klijent nasz pan)
                                                     ^^^^^^^^^^^^^
Sam przeczysz temu co napisales (ponizej).

> cd-r i dvd a on na to ze bylo by drozej a to mu w zupelnosci
> wystarczy
> koszt tego komba wynosi 1 015,90
> w ofercie mamy najtansza nagrywarke samsunga za 685,70 zl
> i najtanszy dvd tez samsunaga za 500,20 zl
> co daje
> 1185,90zl
> czyli drozsze od comba o rowne 170zl

Ceny macie.......... zbojeckie. Za taki szit chcecie taka kase ? To chyba
jaks pomylka ?

DVD Hitachi GD-2500 BV (4x 24x), ktory jest sto razy lepszy od jakiegos
badziewia - 370 zl

CREATIVE DVD Encore Creative 12x - 435 zl .
Ceny - Wirtualny Sklep - www.ws.pl , a pewnie mozna taniej znalezc.

A teraz recorder

 TEAC W54E, ktorego nigdy bym nie zamienil na jakies g.... rodem z
Szajsunga - 541 zl
Sklep ten sam.

I nigdy takiego zestawu nie zamienialbym na jakies szajsowate combo, o nic
nie mowiacej mi marce. Nie wiem skad macie te ceny, ale zdzieracie z
klientow, ile wlezie ;P

> tak wiec sa ludzie ktorzy chca kupowac comba bo to im w zupelnosci
wystarcza
> oczywscie za oddzielnie kupione (sam jak bym kupowal to bym kupil
> oddzielnie)
> dvd i cd-r bedzie lepsze od comba ale to nie znaczy ze combo to syf

Czyli wciszkasz ludziom kity ?

> no nie sa tylk dla piratow ale piraci raczej nie maja wytlaczarek do
> masowego tlocznia plytek tylko uzywaja do tego nagrywarek
> przynajmniej robi tak moj znajomy na nagrywarce Philips 404K
> oby jak najdluzej mu sluzyla bo nie wiedzial co czynil jak ja kupowal
> uzywac tez jej mozna do roznych innych celow ale w tym momencie jakos
> nic mi nie przychodzi do glowy poza piraceniem
> moze ty masz jakis inny pomysl

No wiec w twoim rozumieniu, combo kupuja zwykli uzytkownicy, a CDR-y piraci
hehe. No wiec w takim razie wiekszosc grupy to piraci ;P

> masz racje ale z reguly wypalarki nie maja dlugiego zywotu
> a jaki maj zywot i jak sie sprawoja
> comba to sie przekonam

ROTFL ;). Za to comba maja dluzszy zywot ? Heh, i do jakich wnioskow moze
czlowiek dojsc, jesli tylko nagrywarki Szajsunga (tudziez Philipsa, Yamahe)
widzial na oczy ?
Eh, sorki, ale ja bym od takiego sklepu uciekal z dala gdzie pieprz rosnie,
a zwlaszcza od takich sprzedawcow. Skoro wciskacie takie kity (ten
radiator), to jakie mozna miec o tobie zdanie ? Serwisant od siedmiu bolesci
? Niestety w 80% sklepach mam do czynienia z takimi pseudo-fachowcami,
ktorzy wpychaja ludziom cdromy i dyski Szitsung-a, karty Riva Vanta i tym
podobne smiecie :((.

> i tym optymistycznym akcentem koncze
> narazie

A ja proponuje EOT. Po tym jak sie sam pochwaliles, jaki z ciebie gagatek,
to mnie sie juz odechciewa dyskutowac :(.

hattab_at_poczta.onet.pl