Re: Ricoh

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 00:48:06 MET

> Użytkownik "hattab" said:
>

> hehe, im wiecej piszesz, tym wiecej bzdur wygadujesz

bzdur hmm... poprostu staralem sie juz tlumaczyc jak
dziecku i podalem z zycia wziety przypadek
ale widze ze ty dalej nie kumasz o co mi chodzi wiec:

-oddzielnie zakupiony cd-r i dvd zawsze bedzie lepszy
    niz combo chyba ze kupimy totalny syf

-combo dobrej firmy np. ricoha nie jest syfem
    ale patrz wyzej

-kumasz?

pytales po co komu to?
skoro kupuja to znaczy ze potrzebne
spytalem sie typa w wprost po co mu to
on mi odpowiedzial ja ci odpowiedzialem to co on mi powiedzial

kumasz?

osobiscie wolalbym miec cd-r i dvd oddzielnie
co nie znaczy ze combo to syf i nie powinni tego sprzedawac
osobiscie nie mam comba ani cd-r i dvd odzielnie
ale jak sobie moze kiedys kupie to bede kupowal cd-r i dvd oddzielnie
co nie znaczy ze combo to syf i nie powinni tego sprzedawac

kumasz?

> Nie ma to jak fachowcy i znajomosc tematu ;PP

poprostu nie pamietam jak ta firma sie nazywala na pudelku napis byl na
M........
dalej poprostu nie pamietam sprawdzalem w ofercie nie ma podanej nazwy
jest napisane tylko:
DVD+RW 4/4/24 ATAPI BOX
jak bede mial czas to jutro sprawdze jak sie nazywala
mamy w ofercie jeszcze combo samsunag ale o tym szkoda gadac

kumasz?

> LOL ;). I to ma byc powod kupowania jakiegos szitu ? Kto mi zagwarantuje,
ze
> jakis badziew rodem z jakiejs malej fabryczki z Korei czy Chin bedzie
> chodzil dluzej niz pare dni ;) ??? Sorry, ale chyba tylko idiota kupuje
kota
> w worku ?
> Jak wyglad zewnetrzny ma decydowac o wyborze kompa, to ja chyba sie na
> Optimusy przerzuce hehe. Przeciez mowilem ze Szitsung ladnie wyglada. Teac
> wyglada na jego tle paskudnie, ale co z tego ? Przeciez to nie iMac.

wyglad jak najbardziej nie jest powodem dla krorego mialbys kupowac jakis
sprzet komputerowy ale jak juz wspominalem staralem sie to pisac zebys
skumal
o co mi chodz
i gdy wyjelem to z pudelka pierwsze co mi sie zucilo w oczy to byl wyglad
a poniewaz ludzie zawsze na poczatku oceniaj po wygladzie opisalem ci jego
wyglad

kumasz?

> Podobno combo nie jest dla piratow ;P

kazdy moze robic z combo co mu sie podoba nawet moze zawiesic
je sobie i nosic jako amulet
ale bezsensu by bylo je kupowac do piracenia
nie sadzisz
a pozatym jakos musialem je wyprubowac

kumasz?

> ^^^^^^^^^^^^^
> Sam przeczysz temu co napisales (ponizej).

teraz ja nie kumam
czymu mialbym sobie przeczyc:

najtansza nagrywarke 685,70 zl
cena comba wynosi 1 015,90zl dvd
500,20 zl
------------
                             1 015,90 zl
1185,90zl

1 015,90 - 1185,90 = 170zl

czyli to combo jest tansze od odzielnie kupionego cd-r i dvd o 170zl
czyli odzielnie kupiony cd-r i dvd jest drozszy od combo o 170zl

kumasz?

> Ceny macie.......... zbojeckie. Za taki szit chcecie taka kase ? To chyba
> jaks pomylka ?

ceny sa zbojecke z dwoch powodow:
1. coraz blizej swieta a wiec ceny ida drastycznie w gore
    sprawdz sobie na stronach jakiejs hurtowni w lutym spadna
2. nasza firma jest ponoc bardziej nastawiona na hurtowa sprzedaz zestawow
    i czesci wiec ceny detaliczne sa zbojecke

> DVD Hitachi GD-2500 BV (4x 24x), ktory jest sto razy lepszy od jakiegos
> badziewia - 370 zl
>
> CREATIVE DVD Encore Creative 12x - 435 zl .
> Ceny - Wirtualny Sklep - www.ws.pl , a pewnie mozna taniej znalezc.
>
> A teraz recorder
>
> TEAC W54E, ktorego nigdy bym nie zamienil na jakies g.... rodem z
> Szajsunga - 541 zl
> Sklep ten sam.

DVD CREATIV LABS x12/40 523,88 cena z zciagnieta z cennika
hurtowni arkan
www.arkan.com.pl

cos mi sie wydaje ze patrzales na ceny netto

> I nigdy takiego zestawu nie zamienialbym na jakies szajsowate combo, o nic
> nie mowiacej mi marce. Nie wiem skad macie te ceny, ale zdzieracie z
> klientow, ile wlezie ;P

ja tez bym nie zamienil

> wystarcza
>
> Czyli wciszkasz ludziom kity ?

przeczytaj to jeszcze raz uwaznie

> No wiec w twoim rozumieniu, combo kupuja zwykli uzytkownicy, a CDR-y
piraci
> hehe. No wiec w takim razie wiekszosc grupy to piraci ;P

nie ale bezsensu jest kupowanie comba do hurtowego
nagrywania plytek bo po prostu do tego chyba sie nie nadaje
gdyz cd-r jest lepszy co nie znaczy ze combo to syf
nie sadzisz?

a czy wiekszosc grupy to piraci to ja nie wim sam sie ich spytaj jak chcesz
wiedziec

kumasz?

> ROTFL ;). Za to comba maja dluzszy zywot ? Heh, i do jakich wnioskow moze
> czlowiek dojsc, jesli tylko nagrywarki Szajsunga (tudziez Philipsa,
Yamahe)
> widzial na oczy ?

nie mam zielonego pojecia czy combo ma dluzszy zywot od nagrywarki
zalezy to napewno od firmy i uzytkownika

czy ty czytasz dokladnie
przeczytaj jeszcze raz

masz racje ale z reguly wypalarki nie maja dlugiego zywotu
a jaki maja zywot i jak sie sprawoja
comba to sie przekonam jak typ przyjdzie do serwisu

ja tu nie napisalem ze combo ma dluzszy zywot od nagrywarki

> Eh, sorki, ale ja bym od takiego sklepu uciekal z dala gdzie pieprz
rosnie,
> a zwlaszcza od takich sprzedawcow.

na handlowcow nie mam wplywu ale to raczej normlne ze jak skumaj ze klient
sie nie zna
to wcisna mu to za co maja najwieksza prowizje chyba normalne no nie

> Skoro wciskacie takie kity (ten radiator), to jakie mozna miec o tobie
zdanie ?

miej jakie chcesz mnie to tam .............
radiator klient wybral sobie sam ja to tylko skladalem (a pozatym patrz
wyzej)
i mnie nie powinno interesowac co jest w srodku chyba
ze czegos drastycznie brakuje np flopa to zglosic moze handlowiec zapomnial
albo
ma byc zestaw bez flopa

>Serwisant od siedmiu bolesci?

no tylko bez takich
pozatym nie jestem serwisantem tylko skaldam zestawy (monter?)
w serwisie robie czasami jak maja duzo roboty

> ? Niestety w 80% sklepach mam do czynienia z takimi pseudo-fachowcami,
> ktorzy wpychaja ludziom cdromy i dyski Szitsung-a, karty Riva Vanta i tym
> podobne smiecie :((.

mysle ze jest raczej bardzo blisko 100% takich sklepow
a spowodowane jest to duza konkurencja, kazdy chce jak najwiecej zarobic
nie wiesz jak to jest bo jestes po drugiej stronie

pseudo-fachowcami
no tylko bez takich zaczyan oceniac ludzi ktorych nie znasz i nigdy nie
widziales
czyli moich kolegow z pracy i mnie a to raczej nie swiatczy o twojej
inteligencji
klient moze zawsze wybrac co chce a jak sie nie zna to napisalem ci co jest
a ja na to wplywu nie mam tu liczy sie kasa

> A ja proponuje EOT. Po tym jak sie sam pochwaliles, jaki z ciebie gagatek,
> to mnie sie juz odechciewa dyskutowac :(.

a czym ja ci sie chwale taka jest prawda co ty nigdy swiata nie widziales
klient jest najwaznieszy ale jeszcze wazniejsza jest jegoo kasa wiec
trzeba wyciagnac z niego na makas
takie sa prawa rynku

ps.
ktos napisal ze office 2000 nie chodzi pod win me
bzdura
chodzi bardzo dobrze

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet