Re: Drukarka HP 840C - szybko skonczyl sie tusz???

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:55:01 MET

> Posłuchaj pojemniczek z tuszem tak jak np. u mnie (a duzo drukuje) starcza
> na około 6 miesięcy minimum.

Hmm ja mam drukarke od maja, ale w zasadzie chyba przez 4 miesiace wakacji
byla wcale albo bardzo malo wykorzystywana...

> Jeśli Ci nie drukuje to spróbuj oczyścic dysze,

Znaczy programowo ? Programem do obslugi HP ?
Wlasnie wtedy zauwazylem ze kolorki sa ok, a czarnego nie ma.......
Hmm przemylem troche

> ewentualnie, aby sprawdzić czy się tusz nie skończył wyjmij pojemnik i
lekko
> nim potrząśnij czy nawet poczuj jaką ma wagę, pojemniczek z tuszem po
> wstrząśnieciu powinien leko chlupac, a jeśli bedzie tusz to znaczy że
będzie
> cięższy.

Eeehhh wiec wlasnie chyba mi sie skonczyl tusz...
Co prawda kolorowy pojemnik tez nie chlupocze, a kolorki sa piekne na
wydruku testowym (kolorowego prawie wcale nie uzywalem).
A czarny - ani nie chlupie ani nie drukuje....

Hmm dieki za rady, i tak jutro sie przejde do sklepu komputerowego -
kto mi jeszcze moze cos powiedziec o NAPEŁNIACZE INKTEC ???
mam tu takie w cenniku HP 51645A 40ML*2 (DJ 720-1600)
Czarny..................61 zł

Aha a jeszcze jedno - na pojemniku z tuszem napisane jest zdaje sie 21 ml,
czyli jak mam napelniacz 40ml x 2, to mi ma to starczyc na 4 napelnienia ???

Podrawiam
TZD