Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800

Autor: Rafal... (rafal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:50:09 MET

napisalem kiedys cos na temat Tom's hardware :((((

> Twoje pieniądze, Twój wybór...
porownywalne z duronem, a przynajmniej sprawdzone....

> Zapamiętam Cię, jak będziesz miał jakieś
> problemy ze sprzętem to nie będę odpowiadał na posty, bo z komputerami....
oczywiscie ze problemy sa, ale ja je skutecznie SAM rozwiazuje, a problemy
to glównie mialem takie, ze kontroler scsi nie chcial chodzic na jednym
przerwaniu z karta muzyczna.... i takie tam (zmiana slotów pomaga)

> ...z Intelem nie ma problemów ;-) (*)
> (*) to żart oczywiście
z samym procesorem NIE MA a z duronem SĄ!!!!

Rafal