Re: Pioneer DVD 115 - problem

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:44:33 MET

Hi,

Grzesiek Gizinski wrote:

> mam problem z filmami odtwarzanymi na moim kompie przy użyciu napędu
> Pioneer DVD 115. Problem dotyczy dialogów: są odgrywane bardzo cicho w
> stosunku do pozostałej części ścieżki dźwiękowej - efektów, muzyki, etc.
> Dodam, że do odtwarzania filmów wykorzystywałem Power DVD 3.0, WinDVD w
> wersji bodajże 2.3. Czy ktoś zetkął się z czymś podobnym?

Zazwyczaj przyciszenie pasma głosu ludzkiego jest efektem stosowania
filtrów typu Surround na dwa głośniki. Co prawda SoundBlaster 32 nie
ma takiego filtru w sobie chyba, ale może w opcjach programów odtwarza-
jących można albo wyregulować equalizer, albo wyłączyć jakąś obróbkę
dźwięku? A może np. centralna ścieżka mono jest za słabo rozkładana
na kanały boczne i trzeba też coś w opcjach poprzestawiać?

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |