Pioneer DVD 115 - problem

Autor: Grzesiek Gizinski (Grzegorz.Gizinski_at_softax.com.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 12:25:48 MET

Witam,

mam problem z filmami odtwarzanymi na moim kompie przy użyciu napędu
Pioneer DVD 115. Problem dotyczy dialogów: są odgrywane bardzo cicho w
stosunku do pozostałej części ścieżki dźwiękowej - efektów, muzyki, etc.
Dodam, że do odtwarzania filmów wykorzystywałem Power DVD 3.0, WinDVD w
wersji bodajże 2.3. Czy ktoś zetkął się z czymś podobnym?

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki
Grzesiek

PS.
Konfiguracja kojego kompa:
Duron 700MHz (nie kręcony) na Solteku SL-75KV2-X
ATI Radeon 32MB DDR
Stary SoundBlaster 32 ISA
128 MB RAM / 133 MHz
Windows 98 SE