Re: rozmowa kontrolowana?

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:32:34 MET

Użytkownik Wonder <wonder34_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:911c9f$im1$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam.
> Kliknąłem na wiadomość na grupie dyskusyjnej, i otworzyło
> się okienko z treścią tej wiadomości. W okienku widniał
> żółty pasek z informacją "ta wiadomość jest obserwowana".
> Co to znaczy? Czy to coś w rodzaju "rozmowa kontrolowana"
> z czasów stanu wojennego?;) Ktoś wie?

Facet, ale wymysliles :))))

Jak klikniesz w kolumience z okularkami z lewej strony wiadomosci to ta
wiadomosc zostaje zaznaczona jako obserwowana i wszystkie odpowiedzi na nia
sa pobierane w pierwszej kolejnosci z listy. Musiales za bardzo na lewo
odjechac myszka jak na nia kliknoles.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl