Re: Przyspieszenie komputera cz II

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 00:58:39 MET

Przemysław Ryk wrote:

> <mgb_at_poczta.onet.pl> has written:
>
> Dla jakich chipsetów Intela? Bo ja mam BX'a i nic wgrywać nie musiałem...

Właśnie: Intel INF Updater jest przeznaczony głównie dla Win95 (lub
starszych Win98), czyli dla maszyny przy której właśnie siedzę, ale jak się
ma coś nowszego: Win98SE lub WinME (lub WinNT/2000) to nie trza NIC wgrywać,
żeby wszystko (HDD, RAM) szybko chodziło (no chyba, że się ma płytę i8xx
wtedy trzeba...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|